با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۵ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۷

شناخت خدا۱

««راههای شناساندن خدا۱»»

**دانش آموزان ابتدایی تا هفتم

۱-استفاده از مثال‌های ساده، مثلاً برای دانش آموز ابتدایی یا اوایل راهنمایی بود می‌توان پرسید، آیا مادر شما نسبت به شما مهربان است یا نه؟ در صورتی که جواب مثبت دهد؛ می‌توان پرسید آیا شما مهربانی مادر را دیدید؟ چه رنگی بود؟ قد و قیافه مهربانی چگونه بود؟ چند متر طول داشت؟

۲- توجه دادن کودک به مطالب مفیدتری که قابل درکش باشد؛ مثلاً می‌توان گفت خداوند آن کسی است که هر کس کار خوب انجام دهد؛ به پدر و مادرش احترام بگذارد و حرف‌های آنها را گوش دهد، او را به بهشت که بهترین جای جهان است می‌برد، و اگر کار بد انجام دهد، دروغ بگوید، پدر و مادر یا دیگران را اذیت کند به جهنم که بدترین جای جهان است می‌برد.

۳-استفاده از عاطفه کودک؛ مثلاً گفت همان‌گونه که شما در مشکلات به پدر و مادر یا برادر بزرگ‌تر خود پناه می‌برید و احساس آرامش می‌کنید؛ خداوند نیز پناه همه انسان‌ها است که هر کس در مشکلات خود به خدا پناه می‌برد و از او کمک می‌خواهد و از این طریق احساس آرامش می‌کند. 

**لینک اصل مطلب


 http://shiastudies.net/portal/mobile/?id=7337

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
مهدی فراحی

دانش آموز

شناخت خدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی