با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

در یک ویدیوی تبلیغاتی، ریو سون یون در مقابل یک میکروفون و یک صفحه نمایش غول پیکر نشسته و شوهرش را که چند ماه پیش درگذشته، مقابل خود می‌بیند و به او می‌گوید: «عزیزم، این منم»، سپس شروع به اشک ریختن کرده و نوعی گفت‌وگو را با او آغاز می‌کند.
لی بیونگ هوال، ۷۶ ساله از کره جنوبی، پس از اطلاع از ابتلای خود به سرطان لاعلاج، هوش مصنوعی Deep Brain را به کار گرفت تا ساعت‌ها کلیپ ویدیویی از خود ضبط و نسخه دیجیتالی از او بسازد که بتواند به سوالات پاسخ دهد.
جوزف مورفی، رئیس توسعه شرکت DeepBrain AI، در مورد این برنامه به نام «ReMemory» توضیح داد: «ما محتوای جدیدی ایجاد نمی‌کنیم؛ یعنی این فناوری عباراتی را تولید نمی‌کند که متوفی در طول زندگی‌اش نگفته یا ننوشته باشد".
استفن اسمیت، رئیس این سرویس که هزاران نفر از آن استفاده می‌کنند، می‌گوید: «رویکرد ما این است که جادوی آن شخص را تا زمانی که ممکن است با استفاده از هوش مصنوعی در طول زندگی‌اش حفظ کنیم».
در چین، شرکت‌های متخصص در سازمان‌دهی مراسم تدفین، با استفاده از هوش مصنوعی، امکان تعامل مجازی با افراد متوفی را در طول مراسم تشییع جنازه‌شان ارائه می‌دهند.
در ابتدای ماه آوریل، مهندس پراتیک دسایی با دعوت از مردم برای «شروع به ضبط صدا یا تصویر» از «والدین، بزرگان و بستگان خود» سر و صدای زیادی به پا و اعلام کرد که از «پایان سال جاری» این امکان وجود خواهد داشت تا یک شخصیت مجازی با تکنولوژی آواتار یک فرد متوفی ایجاد شود».
این پیام که در توئیتر منتشر شد، طوفانی از انتقادات را برانگیخت و چند روز بعد او را بر آن داشت تا تأکید کند که او قصد ندارد نبش قبر کند. او گفت: «این یک موضوع بسیار شخصی است و من صمیمانه از اینکه به برخی از مردم صدمه زدم عذرخواهی می‌کنم».
استفن اسمیت درباره StoryFile توضیح می‌دهد: «این یک منطقه اخلاقی حساس است و ما اقدامات احتیاطی زیادی انجام می‌دهیم».
یک مهندس روسی به نام یوجنیا کیودا که در کالیفرنیا زندگی می‌کند، پس از مرگ دوست نزدیکش «رومن» در یک تصادف رانندگی در سال ۲۰۱۵، یک "ربات مکالمه" ایجاد کرد که نام او را بر این ربات گذاشت و هزاران پیام کوتاه روی این ربات تنظیم کرد تا برای بستگانش بسازد.
باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری
http://www.yjc.ir/00ZWM3
#مردگان #چت_با_مردگان #چت #چت_با_ارواح #بهشت #جهنم #مردن #مرده #سعیدی #مجتهد #اولین_مجتهد_شهید #شهادت #فارسی #اعدام_صدام #صدام #خیلی_خری #خر #خری #سیاست #شادی #قبر #قانون #بی_حجابی
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۰۲ ، ۱۷:۰۶
مهدی فراحی
✓✓نکات جالب از «شادی فوتبالی آیت‌الله»

✓این عمل خاص گاهی پس از دادن شعار «آیت‌الله را انجام بده» (Do the Ayatollah) توسط هواداران انجام می‌شود.

✓تاریخچه
جشن آیت‌الله از سال ۱۹۹۰ در بازی‌های کاردیف سیتی،( در انگلستان) خوانندهٔ گروه تحت تأثیر تصاویری از حاضرین در ارتحال و تشییع امام خمینی، که از تلویزیون بریتانیا پخش شده بود قرار گرفت و برای جمع بین ناراحتیش از رحلت امام و ابراز شادی فوتبالیش به سبک خاصی دست زد که بعد ها به «شادی آیت الله» یا «The aytollah» مشهور شد.

✓سبک دست زدن آیت الله:
آیت‌الله، با صاف نگه داشتن دو دست بر بالای سر، و حرکت دادن مکرر آن به بالا و پایین انجام می‌شود.

✓تذکر:
هم‌اکنون هواداران کاردیف، شادی آیت‌الله را در تمامی مسابقه‌های این تیم اجرا می‌کنند. همچنین هواداران با سر دادن شعار آیت‌الله را انجام بده از بازیکنانی که در حال تعویض شدن هستند درخواست می‌کنند که آن‌ها هم آیت‌الله را انجام بدهند.


https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A2%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87_(%D8%B4%D8%A7%D8%AF%DB%8C_%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84%DB%8C)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۰۲ ، ۱۶:۵۸
مهدی فراحی