با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۱۸ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۷

امام رضا و شب اول قبر

**امام رضاعلیه السلام و شب اول قبر**

*چند شب بعد از رحلت آیت الله شیخ مرتضی حائری، ایشان را در خواب دیدم، پرسیدم چه خبر؟

*ایشان گفتند: همین که مرا در قبر گذاشتند، صداها و تصاویر وحشتناکی شنیدم و دیدم، که ترس تمام وجودم را گرفت و احساس بی‌کسی کردم.

*ناگهان صداها و تصاویر وحشتناک رفتند و صدایی ارامبخش و  آقایی از جنس نور ظاهر شد.

* آقا رو به من کردند و فرمودند:

من علی بن موسی الرّضا(ع) هستم.

*آقای حائری! شما 38 مرتبه به زیارت من آمدید من هم 38 مرتبه به بازدیدت خواهم آمد،این اولین مرتبه‌اش بود.

37 بار دیگر هم خواهم آمد...!!


**خاطره ایت الله مرعشی نجفی (رحمه الله)

**منبع: کرامات امام رضا علیه السلام از زبان بزرگان ؛ صفحه 29

(السلام علیک یا علی بن موسی الرضا)

نظرات  (۱)

«سعی نکن انسان موفقی باشی، بلکه سعی کن انسان ارزشمندی باشی.»آلبرت انیشتن

سلام ، سایت زیبایی دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی