با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
@Pasokhgoyan1:
🔴روشنگری:
شورش و آشوب در اعتراض به نتیجه انتخابات آمریکا

*آتش فتنه 88 به دامان صاحبش افتاد*

در حالی که 7 سال پیش دولت آمریکا با حمایت از جریان فتنه‌گر در ایران طعم شیرین انتخابات را به کام ملت ایران تلخ کرد، حالا خود این کشور گرفتار جریان آشوب پس از انتخابات شده است که به گفته رسانه‌ها به سرعت نیز در حال گسترش است.

...این اعتراضات طی دو روز گذشته به سرعت سراسر آمریکا را فرا گرفت، به طوری که پلیس اعلام کرده در برخی ایالت‌ها اعتراضات رنگ و بوی شورش گرفته است. تصاویر منتشر شده به وضوح نشان می‌دهد که معترضان در برخی ایالات‌ها به تخریب و آتش زدن اموال عمومی پرداخته و حتی به پرچم کشور خود نیز رحم نکرده و آن را آتش زده‌اند.

...پنسیلوانیا نابا، هایوورد، بالتیمور، فیلادلفیا تنسی، ناکسویل، نیویورک، تگزاس، پورتلند، لس‌آنجلس و سانفرانسیسکو شهرها و ایالت‌هایی بوده‌اند که بیشترین اعتراضات از آنها گزارش شده است. قوى‌ترین اعتراضات و خشونت‌ها در شهر «اوکلند» واقع در ایالت «کالیفرنیا» در جریان است که طرفداران هیلاری کلینتون به خیابانها آمده و به نشانه عدم پذیرش رئیس‌جمهوری جدید، اقدام به اقدامات خشونت آمیز و آتش زدن اموال عمومی نموده‌اند. بر اساس گزارش‌ها تاکنون ده‌ها نفر در این اعتراضات دستگیر شده‌اند.

...رویترز در همین رابطه نوشت :«باراک اوباما» امیدوار بود با حمایت از «هیلاری کلینتون» بتواند میراث خود در حوزه سیاست خارجی را به وی واگذار کند، اما با شکست کلینتون در مقابل «دونالد ترامپ» به نظر می‌رسد که این میراث به زودی بر باد خواهد رفت.

اما ترامپ پس از دیدار با رهبران جمهوریخواه کنگره آمریکا اولویت‌های خود برای ریاست‌جمهوری را نیز اعلام کرد. بر اساس گزارش شبکه ان‌بی‌سی نیوز، ترامپ در گفت‌وگو با خبرنگاران بعد از دیدار با میچ مک کانل، مسائل داخلی یعنی مهاجرت، بهداشت و درمان و اشتغال‌زایی را اولویت خود قرار داده است. وی در اولین پیام خود نیز خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: من عاشق اسرائیل هستم. درصددم تا پیوند ناگسستنی میان دو طرف را تقویت کنم. اسرائیل تنها دمکراسی خاورمیانه است و مانند بارقه‌ای از امید برای بسیاری از انسان‌هاست.!!

...اما حالا که نظام اسلامی از آن روزهای سیاه با سربلندی عبور کرده و روسیاهی ابدی برای فتنه‌گران و حامیان آنها در تاریخ ثبت شده، همان بلایی که آمریکایی‌ها برای ما طراحی کرده بودند و البته کاری از پیش نبردند، بر سر خودشان آمده و آتش به دامان خودشان بازگشته! آشوب و بلوایی که دقیقا با تئوری‌های خودشان اداره می‌شود. مهم نیست این حوادث تا کجا ادامه یابد. مهم این است که فرمول آمریکایی آشوب و بلوای پس از انتخابات و اعتراض به نتایج آن، حالا در همان کشور اجرا می‌شود! بومرنگ فتنه، به سوی آنها دور زده و آموزه‌های جین شارپ و دیگر سناریو نویسان فتنه در دل آمریکا راه خود را پیدا کرده است.

منبع: روزنامه کیهان
https://tlgrm.me/pasokhgoyan/765
http://shayeaat.blogfa.com/post/668
🔍 *وبلاگ و کانال پاسخگویان:*
با عضویت در کانال های مفید و ولایی و انتشار مطالب، افشاگر شایعات و مدافع حریم ولایت و یاور سرداران جنگ نرم باشیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۲
مهدی فراحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی