با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۰۲ مهر ۹۵ ، ۱۶:۳۵

حساب خارجی مسوولین

حالا که قرار است کنگره آمریکا طرحی را به تصویب برساند که بر اساس آن دارایی های مقامات ایران افشا شود به گمانم بهتر است که خود مقامات محترم پیش دستی نموده و با ذکر جزییات، دارایی های خارجی خود و منبع آن و راه های هزینه آنرا اطلاع رسانی کنند.
نکته جالب اینجاست که وقتی آدم با این خبر مواجه می شود با خود می گوید مگر اعضای محترم {...} و یا اعضای {...} و مقامات {...} اصلا حساب های بانکی و دارایی در خارج کشور دارند که بخواهد در این زمینه افشاگری انجام شود!؟ اما بعد که مخالفت اوباما و برخی دیگر از مقامات آمریکایی را با این طرح می شنود که این اقدام را زیانبار قلمداد می کنند (تا حدی که وعده وتوی آنرا می دهد) می اندیشد که نه خیر، ظاهرا آن تصور ابتدایی از اساس باطل بوده و وجود حساب و دارایی در خارج کشور غیرقابل کتمان است.
بیخود نبود که بسیاری از این عزیزان بابت تحریمهای بانکی اینقدر دلخور بوده و برای رفع تحریمها، تاسیسات هسته ای را بتون کردند!

اجرکم عندالله
خسته نباشی دلاور!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۲
مهدی فراحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی