با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

با ولایت تا شهادت

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پیام های کوتاه
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۲

اتهام تندروی چرا؟!!!

اتهام تندروی به جوانان انقلابی مأموریت ستون پنجم دشمن است


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان این که صحنه‌گردانان فتنه 88 جوانان مومن و حزب‌اللهی را با اتهاماتی چون تندروی و افراط مورد هجمه قرار می‌دهند تاکید کردند: اتهام تندروی به جوانان انقلابی ماموریت ستون پنجم دشمن است.



محمد سلیمانی نماینده تهران در گفت‌وگو با کیهان اظهار داشت: رسانه‌های وابسته به اصلاح‌طلبان در ادامه روشی که نشریات موسوم به زنجیره‌ای در طول دو دهه گذشته پیش گرفته بودند جوانان مومن و حزب‌اللهی را با عناوینی چون تند‌رو و افراطی مورد هجوم قرار می‌دهند. 

وی ادامه داد: کسانی که در فتنه 88 حضور داشته و صحنه‌گردان بودند از جوانان انقلابی و از کسانی که پای انقلاب ایستاده‌اند از جمله خانواده‌های شهدا و جانبازان سیلی خورده‌اند و از این رو در تلاش هستند که این جوانان و این اقشار پای کار جمهوری اسلامی را از میدان به‌در کنند. 

سلیمانی اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مسئولین میانی از جمله در دانشگاه‌ها، آموزش‌وپرورش، وزارت‌خانه‌ها و ...در فتنه 88 دخیل بوده و امروز عهده‌دار مسئولیتی شده و فضا را بر جوانان انقلابی تنگ کرده‌اند، این افراد به دنبال عادی‌سازی روابط با آمریکا و در واقع باز کردن راه ورود غربی‌ها به کشور هستند و در واقع نقش ستون پنجم را برای دشمن بازی می‌کنند. 

نماینده تهران با بیان اینکه «در بسیاری از مواقع که خطری کشور و نظام را تهدید می‌کند این جوانان متدین هستند که پای کار هستند» گفت: شایسته است که دولت محترم هم در مقام سخن و هم در صحنه عمل مطالبه رهبری را نصب‌العین قرار داده و این گونه با جوانان حزب‌اللهی و متدین برخورد نکند. 

سلیمانی همچنین گفت: کسانی که جوانان متدین را با عناوینی چون افراطی مورد هجمه قرار می‌دهند در واقع می‌خواهند نظام را از پشتوانه مردمی خود بی‌نصیب کنند. 

مسئولین انتقاد را بر نمی‌تابند

اسماعیل کوثری نماینده تهران نیز در گفت‌و‌گو با کیهان با بیان اینکه مسئولین کنونی کسانی که هر گونه همکاری با دولت قبلی داشته و یا منتقد هستند را افراطی می‌نامند گفت: متاسفانه اکثر مدیران میانی از نقد خوششان نمی‌آید در حالی که امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه دینی است. 

وی ادامه داد: مسئولینی که نقد را بر نمی‌تابند جوانان حزب‌اللهی و منتقدین را با عنوان افراطی مورد هجمه قرار می‌دهند که این مسئولین باید روزی پاسخ دهند  که چرا در حالی که این انتقادات وارد بود وقعی نگذاشته و به کار خود ادامه دادند. 

برای نفوذ و استحاله نظام 

جوانان حزب‌اللهی را هدف گرفته‌اند 

سیدحسین نقوی حسینی نماینده ورامین و عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس نیز در گفت‌وگو با کیهان حمله به جوانان حزب‌اللهی و متدین را یکی از طرق نفوذ غرب و به‌خصوص آمریکا دانسته و ادامه داد: برای نفوذ در جمهوری اسلامی و استحاله انقلاب یکی از روش‌ها حمله به جوانان متدین و انقلابی با عناوینی از جمله افراطی‌گری است .

وی ادامه داد: این روش از ابتدای انقلاب از سوی دشمنان پیش گرفته شده است و از یادها نرفته که بزرگانی چون شهیدان بهشتی چگونه از سوی دشمنان برچسب می‌خوردند تا از صحنه خارج شوند تا فضا برای عمل ضد انقلاب فراهم شود. 

نقوی حسینی همچنین گفت: نظام سلطه در طول چهار دهه گذشته از جوانان حزب‌اللهی ضربه خورده است و به نحوی باید این ضربه جبران شود و از این رو است که تلاش می‌کنند نیروهای اصیل را با عناوینی چون افراطی‌گری و تندروی و... مورد هجوم قرار دهند و آنان را از صحنه خارج کنند. 

http://kayhan.ir/fa/mobile/news/55205/527



عضویت در پیج خبری و تحلیلی دیدبان انقلاب

http://line.me/ti/p/%40ssr1939m

http://line.me/ti/p/%40ssr1939m

Shareلطفا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۴
مهدی فراحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی